Leanpay

 Splošni pogoji poslovanja

Ko uporabnik vstopi ali se registrira ali prijavi na spletno stran https://www.hubro.si/  (v nadaljevanju: spletno mesto ali spletna trgovina), potrjuje, da je prebral spodaj navedene pogoje uporabe (v nadaljevanju: pogoji), se z njimi strinja in jih sprejema v celoti.

Določbe teh pogojev so namenjene tudi neprijavljenim obiskovalcem, zato si jih naj preberejo in upoštevajo nastavitve glede piškotkov in zasebnosti.

Bodoči kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu ter se z njimi strinja.

Spletno prodajo na spletnem mestu https://www.hubro.si/ izvaja podjetje HUBRO, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje), matična številka: 8627240000. Podjetje je zavezano za plačilo DDV-ja (ID za DDV: SI20554885).

Spletna mesto omogoča nakup preko spleta. Spletno mesto je prosto dostopno na interentu. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. 

Naročanje

Po pregledu ponudbe kupec ob želenih izdelkih izbere možnost "V košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preveri in v njej uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Ko konča z nakupovanjem, izbere možnost "košarica", kjer uredi izdelke. S klikom na gumb »nadaljuj« bo v več korakih opravil celoten nakup.

Pogoj za opravljen nakup v spletni trgovini je registracija uporabnika ali nakup kot gost. Registrirani uporabnik se mora ob prvem nakupu registrirati (s tem se vpiše v zbirko kupcev in pridobi uporabniško ime in geslo). Ob vsakem naslednjem nakupu se mora registrirani uporabnik v trgovino prijaviti, kjer lahko sproti spreminja in posodablja svoje podatke (naslov, geslo za dostop, pregleda pretekla naročila itd). V kolikor kupec opravi nakup kot gost, se ne more prijaviti v svoj uporabniški vmestnik in vsak nakup opravi kot gost.  

Kupec prejme pogodbo o nakupu/račun po pošti/elektronski pošti na svoj naslov. Obenem lahko kupec s svojim uporabniškim imenom in geslom na spletni strani pregleda vse njegove opravljene nakupe in njegove sklenjene pogodbe.

Stvarne napake

Podjetje v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: info@hubro.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali

• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

• vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu ali storitvi sporen.

Napaka je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Reklamacije, garancijski zahtevki

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:

• Če se izdelek pokvari v garancijskem roku, mora kupec poslati e-pošto na: info@hubro.si ali poklicati 041 220 288, da se dogovorimo za morebitno zamenjavo izdelka.

• V primeru lažne reklamacije podjetje ne bo vrnilo izdelka ali kupnine izdelka.

• Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju.

• Kupec mora obvezno priložit račun (lahko je fotokopija). 

• Poštnino za dostavo (vrnitev blaga na naslov podjetja) pokvarjenega blaga krije kupec.

• Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naslov podjetja ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Hubro d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za posamezne izdelke 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa oziroma drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

• pri reklamaciji mora kupec predložiti račun o nakupu izdelka;

• v garancijski dobi sme servis opravljati le Hubro d.o.o.ali pooblaščeni serviser za izdelek;

• izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;

• izdelek mora kupec uporabljati skladno z navodili;

• kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Cene

Vse objavljene spletne cene v vseh vrstah ponudb so nepreklicne in veljajo le za nakup preko spletne trgovine.

Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Vse cene izdelkov na spletni strani so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden.

OBRAČUN DAVKA in prikaz cen v spletni trgovini:

Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.

Plačilo in prevzem

V spletni trgovini so na voljo različni načini plačila:

• po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila (blago vam bomo odposlali takoj po prejetem plačilu)

• s plačilom po povzetju

• po sistemu paypal

• leanpay  (pogoji plačila z leanpay )

• Predračun si lahko izdela pravna ali fizična oseba. Javni zavodi morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnal kupnino. Ob prevzemu pošiljke mora obvezno podpisati morebitne spremne dokumente (npr. dobavnica).

Blago je kupec dolžani pred prevzemom vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača kupec, strošek pošiljanja je razviden ob izvedbi naročila. Strošek je raličen glede na lokacijo pošiljanja naročila..

Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljalcu naročenih artiklov iz spletne trgovine niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.

V primeru plačila po povzetju kupec krije provizijo poštne nakaznice v znesku kot je navedeno na predračunu.

Dobavni rok

Podjetje bo kupcu naročeno blago dostavilo najkasneje v 5 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, bo kupec obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Uporaba spletne trgovine

Podjetje ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini in si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Podjetje se bo v največji možni meri trudilo za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij navedenih v spletni trgovini. V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj to nemudoma sporoči na enega izmed kontaktov.  

Vsebine v spletni trgovini so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja podjetja prepovedana.

Varstvo osebnih podatkov

Ob prvem obisku spletne trgovine se na vaš računalnik shrani "piškotek" (cookie), ki ga lahko sami odstranite ali pa z ustreznimi nastavitvami preprečite, da bi se shranil. Piškotki so datoteke, namenjene boljši komunikaciji s spletnim mestom in koristijo za optimiziranje delovanja spletnih strani in pripravo učinkovitih storitev na spletnem mestu. Preko teh datotek ne moremo priti do vaših osebnih podatkov ali podatkov, ki so na vašem računalniku, razen tistih, ki so javno dostopni (tip brskalnika, tip operacijskega sistema, itd.).

Uporabljeni piškotki:

Facebook pixel: 

»Pageview« – beleži katere podstrani na spletnem mestu obiščete. 

»AddToCart« - beleži katere produkte na spletnem mestu dodate v košarico.

»Purchase« - beleži katere artikle na spletnem mestu kupite.  

Google analytics in google adwors:

Uporabljamo spletna orodja Google Analytics, Google AdWords merilec konverzij in ostale Google orodja, ki uporabljajo piškotke. Katere podatke zbira Google, na kakšen način jih uporablja, o varnosti podatkov in varovanju vaše zasebnosti si lahko preberete: http://www.google.com/policies/privacy/ Z brskanjem po naših spletnih straneh se strinjate z našimi splošnimi pogoji in nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke v skladu z navedenimi pogoji.

Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane osebne podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oziroma od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na spletni strani. Tudi uporabniki, ki opravijo nakup »kot gost« posredujejo zahtevane osebne podatke. 

Podatki, ki jih uporabnik posreduje pri registraciji na spletni strani ali kako drugače preko e-pošte, telefona, faksa ipd. so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko in evropsko zakonodajo. Registrirani uporabnik ob registraciji podaja osebno privolitev, da lahko podjetje obdeluje osebne podatke, ki mu jih je posredoval za namene nakupa in prodaje. Upravljavec zbirke lahko obdeluje zbrane osebne podatke izključno za zakonite namene obveščanja preko zakonsko dovoljenih komunikacijskih kanalov, kot so naslov, telefon, sms in e-pošta.

Navedene podatke lahko podjetje obdeluje le za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu in se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.

Podjetje bo pridobljene podatke varovalo ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Podjetje za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo, ki skrbi za kriptiranje vseh podatkov in komunikacije med spletno stranjo in registriranim uporabnikom. Podatki o plačilni kartici oziroma drugi podatki glede plačila, ki jih uporabnik vnese, se v kriptirani obliki prenesejo iz njegovega računalnika neposredno v avtorizacijski strežnik banke.

 

Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Podjetje si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporbabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.

Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med kupcem in podjetjem, bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Slovenj Gradcu.

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:

Podjetje: HUBRO, trgovina in storitve, d.o.o.

Naslov: Preški vrh 18b, 2390 Ravne na Koroškem

Matična številka: 8627240000

Ident. št. za DDV in davčna številka: SI 20554885

Poslovan enota:
HUBRO, d.o.o., PE Dobja vas, Dobja vas 16a, 2390 Ravne na Koroškem

Spletna stran: https://www.hubro.si/

E-naslov: info@hubro.si

Telefon: 00386 (0)41 220 288

Transakcijski račun: SI56 0400 0027 9509 127
SWIFT/BIC: SKBASI2X
Banka: OTP Banka d.d., Ljubljana